Returneringsvillkor - Bags of Love

Produkter kan ej returneras eftersom de ej kan säljas vidare. Detta gäller dock ej om en produkt på något sätt skulle vara feltillverkad. Om en produkt på något sätt är felaktig eller skadad vänligen kontakta oss så fort som möjligt. Du kan ringa vår kundservice på (+44) 020 8960 4567
och uppge ditt namn samt ditt beställningsnummer. Det underlättar oftast om du bifogar ett foto av felet (tillsammans med en utförlig beskrivning av problemet) i ett e-mail till vår kundtjänst. I många fall kan åtgärder vidtas snabbt efter problemet har klargjorts via e-post.

Om felet inte kan klargöras över telefon eller e-post, kan varan behövas returneras till oss för inspektion innan ett beslut kan fattas om varans tillstånd.

Skicka inte tillbaka produkter till Contrado utan att ha kontaktat vår kundtjänst innan. Vi ber dig att se över våra villkor som du godkänt vid köptillfället och som även finns publicerade på vår webbplats samt i din beställningsbekräftelse.

Vi är fast beslutna att göra alla våra kunder nöjda. Vi lägger ner stor ansträngning på att producera de bästa produkterna som vi möjligtvis kan, men ibland kan den mänskliga faktorn spela in. Om du inte är nöjd med din vara, kontakta oss genast. Observera att vi arbetar i enlighet med dessa bestämmelser:

Icke-felaktiga varor. Vi kan inte ta emot returer av icke felaktiga varor då produkterna har skapats och designats speciellt för dig. 

Produkter köpta på vår hemsida kan returneras inom 14 dagar. För att returnera felaktiga varor behöver du först kontakta vår kundtjänst via chatt eller på telefonnummer 020 8960 4567.

Vi kommer endast att ta emot returnerade varor som är skickas med rekommenderat brev. Spara alltid ditt inlämningskvitto. Du kommer att behöva lägga ut för kostnaden av att returnera varan, men vi kan återbetala portot på eget gottfinnande efter produkten har blivit inspekterad. Om vi har gjort fel kommer vi att stå för portokostnaden.

Det är endast när vi mottar produkten, som Contrado kan tillverka en ny eller rekommendera en annan lösning för den felaktiga varan. Vänligen notera att om produkten inte är i ett oanvänt skick kommer vi inte kunna erbjuda dig en återbetalning. 

Vid mindre fel kan vi föreslå annat alternativ för ersättning.

Det är väldigt ovanligt att fel uppstår. Men om det skulle göra det gör vi vårt bästa för att ersätta produkten.

VÅR RETURPOLICY

INNAN DU MOTTAR DINA PRODUKTER
Saker går inte alltid som man tänkt sig och det vet vi. Det är därför vi väntar 30 minuter med att tillverka din beställning innan vi börjar tillverka din produkt. Du kan när som inom 30 minuter kontakta oss om du önskar att redigera eller ångrar dig. Om du har några frågor eller tvivel om din beställning så kan du kontakta vår vänliga kundtjänst. Om du kontaktar oss inom dessa 30 minuter för att ångra ditt köp så kan vi ge ditt full återbetalning. 

När du lägger en beställnings hos Bags of Love så är det inte bara en produkt som du köper utan även våra tjänster. Vi handtillverkar varje produkt och personaliserar den helt efter din beställning. Så när vi börjar produktionen av din personliga produkt så har vi redan investerat i bläck, transferpapper, material och personal för din beställning. Detta innebär att om du önskar att avbryta din beställning efter tillverkningen har påbörjats så kan vi ej erbjuda full återbetalning. Vi kan däremot diskutera alternativ och en delvis återbetalning kan vara möjlig. En kundtjänstmedarbetare kommer att kunna rådgöra med dig ytterligare. 

Oavsett så är vi alltid glada att hjälpa dig. Kontakta vår fantastiska kundtjänst om du har några som helst problem med din beställning, innan eller efter vi har påbörjat produktionen. 


EFTER ATT DU HAR MOTTAGIT DINA PRODUKTER 
Vi vill att du ska vara nöjd med din beställning och om du nu av någon anledning inte är nöjd så berätta gärna det för oss. Vi uppskattar feedback varmt. Eftersom alla produkter personaliseras på beställning så kan vi inte sälja vidare din personliga produkt. Detta innebär att det finns ett par saker som du måste kontrollera innan du beställer. 

Kontrollera Text - Om du har någon form av text i din design så är det viktigt att du kontrollerar stavning. Vi kontrollerar ej alla ord eller meningar och kan ej hållas ansvariga för stavfel. 

Kontrollera Storlek - Varje sida anger storleksinformation av en produkt (speciellt kläder - som kommer med en full storlekstabell) så dubbelkontrollera att din beställning är i rätt storlek. Kontrollera kroppsmått vid behov för att hitta rätt storlek för dig. Vid eventuella frågor så kan du kontakta oss för mer rådgivning. 

Förhandsgranska din Design - Du har möjligheten att förhandsgranska din design i onlineverktyget för att se hur din produkt kommer att se ut. Använd denna funktion för att dubbelkontrollera att allt är i rätt storlek/form/position. Om du skulle vara osäker över något så kan du kontakta vår kundtjänst. Vänligen notera att denna förhandsgranskning är till för att du ska få en uppfattning om hur din produkt kommer att se ut och du ska alltid referera till onlineverktyget (linjalen, utfallsområdet, klipp- eller sömlinjer med mera). 

Vi kommer att göra allt i vår makt för att hitta en lösning till situationen eftersom vi tycker att det är viktigt att du är nöjd. 

Kontakta oss inom 14 dagar efter att du har mottagit din beställning vid eventuellt fel. Ange beställningsnummer, kortfattad beskrivning av vad som är fel samt bilder. Vårt kunniga team kommer att kontakta dig inom 12 timmar.