Returpolicy - Bags Of Love

Om en produkt på något sätt är felaktig eller skadad kan du returnera varan inom 14 dagar. Vänligen kontakta vår kundservice på 020 8960 4567
och uppge ditt namn samt ditt beställningsnummer. En av våra kundservicemedarbetare kommer sedan att berätta om hur du kan returnera din vara. Det underlättar oftast om du bifogar ett foto av felet (tillsammans med en utförlig beskrivning av problemet) i ett e-mail till vår kundtjänst. I många fall kan åtgärder vidtas så snart som belägg för fallet har klargjorts via e-post.

Om felet inte kan klargöras över telefon eller e-post, kan varan behövas returneras till oss för inspektion innan ett beslut kan fattas om varans tillstånd.

Skicka inte tillbaka produkter till Contrado utan att ha kontaktat vår kundtjänst innan. Vi ber dig att se över våra villkor som du godkänt vid köptillfället och som även finns publicerade på vår webbplats samt i din beställningsbekräftelse.

Vi är fast beslutna att göra alla våra kunder nöjda. Vi lägger ner stor ansträngning på att producera de bästa produkterna som vi möjligtvis kan, men ibland kan den mänskliga faktorn spela in. Om du inte är nöjd med din vara, kontakta oss genast. Observera att vi arbetar i enlighet med dessa bestämmelser:

Icke-felaktiga varor. Vi kan inte ta emot returer av icke felaktiga varor då produkterna har skapats och designats speciellt för dig. 

För att returnera felaktiga varor behöver du först kontakta vår kundtjänst via chatt eller på telefonnummer 020 8960 4567. Vänligen skicka en skriftlig redogörelse och returnera produkten till Contrado Imaging Ltd (se vår sida kontakta oss för adress)

Vi kommer endast att ta emot returnerade varor som är skickas med rekommenderat brev. Spara alltid ditt inlämningskvitto. Du kommer att behöva lägga ut för kostnaden av att returnera varan, men vi kan återbetala portot på eget gottfinnande efter produkten har blivit inspekterad. Om vi har gjort fel kommer vi att stå för portokostnaden.

Det är endast när vi mottar produkten, som Contrado kan tillverka en ny eller rekommendera en annan lösning för den felaktiga varan. Vänligen notera att om produkten inte är i ett oanvänt skick kommer vi inte kunna erbjuda dig en återbetalning. 

Vid mindre fel kan vi föreslå annat alternativ för ersättning.

Det är väldigt ovanligt att fel uppstår. Men om det skulle göra det gör vi vårt bästa för att ersätta produkten. Här nedanför kan du se vår feedback från kunder:

Omdömen av service och returer 

Bedömning 4.9/5 baserat på 19 kundrecensioner se alla
  • Väldigt imponerad av er effektiva service! 
    Betyg 5/5 stjärnor - av
    ,
  • Tack för det snabba svaret. Jag fick hem min nya canvastavla idag som ni ersatt och precis som jag förväntade mig - den var av första klass.  
    Betyg 5/5 stjärnor - av
    ,
  • Jag ville bara tacka för all er hjälp med mitt passfodrals design. Mitt nya passfodral kom idag och jag älskar det!
    Betyg 5/5 stjärnor - av
    ,
  • Jag är helt mållös. Verkligen. Tusen tack för att ni tillverkade min fotofilt igen. Jag måste få säga att er uppföljning och kundservice är helt fantastisk. Ni bryr er verkligen om era kunder och det är inte vanligt idag. Bra jobbat och tack igen. Ser verkligen fram emot att få packa upp min nya filt. Den gamla kan jag använda som picknickfilt då den inte riktigt passade in i sängen. Jag kommer absolut att använda mig utav er igen då jag flyttat in i mitt hus. Tusen tack...
    Betyg 5/5 stjärnor - av
    ,
  • Jag ville bara berätta att jag fick hem min bok sent fredag eftermiddag, precis i tid för att fria under fredagskvällen! Tusen tack för att ni rättade felet och skickade en ny bok, ni har gjort mer än vad jag kunde hoppats på.
    Betyg 5/5 stjärnor - av
    ,